Навіть найміцніший гумовий човен може не витримати "наїзда" на гострі предмети, порватися або зноситися по швах або в інших місцях. Не варто відразу ж списувати виріб в брухт, якщо правильно провести ремонт, човен може ще довгий час прослужити господареві. Розберемося докладніше, як швидко та надійно провести ремонт плавзасобу та які матеріали для цього можуть знадобитися.

Клей для гумового човна

Один із головних моментів, на який треба звернути пильну увагу при ремонті плавзасобу. Для ремонту човна з гуми підійдуть такі типи клею:

  • 4508. Головним компонентом засобу є каучук. Використання цієї марки клею дозволяє досягти максимальної міцності склеювання. Недоліком даного виду розхідника є його підвищена токсичність та вибухонебезпечність. Краще його не застосовувати у закритих приміщеннях та поблизу вогнищ відкритого вогню;
  • гумі. Основним компонентом є каучук. Клей має високий рівень водостійкості, клейкості та еластичності;
  • радикал. Продукт чорного кольору чудово переносить низькі показники температури, підвищені навантаження, солоне середовище. Важливо! Продукт не можна використовувати біля відкритого вогню.

Необхідні матеріали для ремонту гумового човна

При купівлі плавзасобу найчастіше є ремкомплект для гумового човна . Для ремонту господареві потрібно зібрати наступний комплект, у разі відсутності базового набору:

  • пензлик;
  • ножиці;
  • дрібнозернистий наждачний папір;
  • фломастер;
  • гума для латки (у разі потреби);
  • бензин, ацетон або розчинник для знежирення поверхні;
  • нитки із капрону.

Купити матеріали для ремонту можна у спеціалізованому інтернет-магазині YDA Group. Ціна на розхідники цілком доступна для рибалки.

Етапи ремонту гумового човна

Процес ремонту плавального засобу складається з кількох поступальних кроків:

  • обстеження човна та виявлення проблемних зон;
  • обведення місця проколу чи порізу фломастером;
  • випустити повітря;
  • очистити поверхню від бруду та пилу;
  • натерти місце ушкодження наждачним папером;
  • зашити розріз капроновою ниткою;
  • знезараження місця розриву та латки;
  • склеювання та висушування;
  • даємо клею висохнути протягом доби;
  • використовуємо човновий насос для накачування човна та перевірки цілісності поверхні.

Перевірити поверхню можна за допомогою мильної піни. Якщо не з'являються бульбашки на поверхні, значить повітря не труїть, і човен готовий до "далекого" плавання за рибкою та пригодами.